IMPACT 360 lancering tijdens Racedag op Zandvoort

Afgelopen maandag werd het Concept Masterplan van IMPACT 360 gepresenteerd aan de Impact Business Challengers door Martin Wever, oprichter van Impact. Het was een vliegende start op Circuit Zandvoort, nadat we allemaal een rondje mochten ervaren in de Impact Porsche bestuurd door topcoureur Mischa Moehring. Net bekomen van de ‘thrill’ van een rondje in 2:02 en een topsnelheid van 250 op het rechte stuk, kwam de ‘chill’ van de lunch bij Bernie’s met het voedzame verhaal van Martin over IMPACT 360.

Divergeren en convergeren (Design Thinking)
Met het ontwikkelen van dit Concept Masterplan hebben we een drukke tijd achter de rug bij Pan. Concept beschrijven, schetsen, visualiseren en dat bundelen in een lekker leesbaar boek. Divergeren en convergeren (Design Thinking) staan aan de basis van deze methode, van het Informeren tot en met de Totaaloplossing.

Een belevingsconcept die de IMPACT 360 methode tastbaar gaat maken.

Maar die methode moet je ook kunnen ‘beleven’ om effectief te laten zijn. We ontwikkelde dus een belevingsconcept die de IMPACT 360 methode tastbaar gaat maken. De zes stappen (I.M.P.A.C.T) worden in drie verschillende ruimtes gefaciliteerd. En iedere stap heeft zijn eigen ‘Flightcase’ met prikkelende werkvormen om van Probleemstelling tot Totaaloplossing te komen.

De mooie 3D ‘droombeelden’, ‘wolk-haakjes’ en ‘luchtspijkers’ van deze concept-fase worden straks in de ontwerp-fase realistische plannen die echt gebouwd kunnen worden. To be continued…


Voor Impact ontwikkelde we al de merkstrategie, naamgeving en visuele identiteit, communicatiemiddelen en daar komt nu het belevingsconcept bij: IMPACT 360 methode. Zijn we toch weer even supertrots op! Stuur gerust een mail als je meer wilt weten over de ontwikkeling van dit merk en belevingsconcepten.
Deze post delen?