Sporten en maatschappelijke doelen: Een krachtige combinatie
Bij Pan zet ik me vooral in om merken te ontwikkelen op het gebied van Sociale & Maatschappelijke thema’s zoals; de Energietransitie, Duurzaam Ondernemen en Mens & Gezondheid. Dan is het ook heel normaal dat je eigen karakter daar ook bij past en naast je werk, prive ook positief wilt ontwikkelen en bijdragen. 🏊♀️ 🚴 🏃♀️ 𝗦𝗽𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 […]
Hoe fotografie kan bijdragen aan het neerzetten van je merk
Een nieuw merk op poten zetten begint altijd met het beschrijven waar jouw organisatie voor staat. Jouw DNA. En met de merkessentie en goede positionering kunnen we een sterke persoonlijkheid neerzetten. Echter komt er meer bij kijken bij het communiceren van jouw bedrijfsethos. Binnen de gehele identiteit van jouw merk is een logo, kleurenpalet en tone-of-voice ontzettend […]
Frisse blikken op B2B-Marketing in de merksessie bij pan Branding
…Nog even napraten na een intensieve, maar zeer mooie sessie met Maarten van Rijckevorsel en Mariëlle Meijwes. De nieuwe zakenpartners slaan hun handen ineen en gaan stappen maken op het gebied van B2B content- en marketingstrategie. Pan Branding ondersteund ze hierin als creatieve structuurbrenger. Richting geven aan het nieuwe merkIn veel bedrijven wordt marketing gezien als […]
Landingspagina voor Soeplr
Soeplr is een Multidisciplinaire Fysiotherapie Praktijk die in 2024 zijn deuren opent in de regio Schiedam. Pan ontwikkelde een landingspagina om bezoekers op de hoogte te houden tijdens het ontwikkelproces van de hele website die op dit moment loopt bij Pan. Bij het maken van de landingspagina gaat het om de klant even kort voor […]
Behind-the-scenes: Concept productfotografie ‘what’s in the box’
Vorige maand ben ik druk bezig geweest met het ontwikkelen van een fotografie concept. Vanuit de klant was de vraag ‘Hoe kunnen we op een fraaie manier de content van de giftboxen visueel weergeven. Het zogenaamde ‘Unboxen’. Leuke uitdaging om dit naar een hoger niveau te krijgen en vooral niet saai te laten zijn. Het oog wil […]
Audio logo voor Up, de datagedreven diensten van BAM
Voor BAM Bouw en Techniek ontwikkelde ik een tijdje geleden het merk Up. De datagedreven diensten van BAM. Super mooie duurzaamheid case gefocused op gezonde gebouwen. Het logo werd een audio logo / animatie. Er is zelfs hele soundscape ontwikkeld om een herkenbare ‘up’ sfeer aan een ruimte te geven. En dit is maar een heel klein […]
Nieuwe positionering & website voor Pan Branding
Whoop Whoop! Bijzondere momenten moet je vieren en delen. De nieuwe website is live! Nieuwe positionering voor Pan. Strategisch merkbouwen vanuit de mooie Betuwe. Ontwerpen met oog op positieve verandering. Oftewel Social Design, thema’s zoals de energietransitie, duurzaam ondernemen, maatschappelijk & sociaal of projecten die zich richten op mens & gezondheid zijn de rode draad […]
‘Lot Of Music’ kiest voor Pan Branding
Muziekbedrijf Lot Of Music groeit en is toe aan een volgende stap in haar merk en product ontwikkeling. Ze vonden in Pan Branding de geschikte partner voor dit groei-traject waarbij Pan zich voornamelijk zal richten op branding en het beleven van hun exclusieve vinyl collectie. Pan verzorgt hierin zowel de concept ontwikkeling, productfotografie als de editing voor de campagne(s) van Lots Of Music.
Uitgeroepen tot ‘Campagne van de Week’
Pan Branding is met de online wervingscampagne voor Soeplr. uitgeroepen tot ‘Campagne van de week’ door Werf&.
Merkontwikkeling Soeplr – van naamgeving tot wervingscampagne
Een wervingscampagne als kick-off. Het was eindelijk zover! Soeplr is een feit en starte haar online wervingscampagne opzoek naar diverse paramedische disciplines om samen de wereld van de zorg een beetje op te schudden in hun nieuwe zorg centrum die in 2024 zijn deuren opent.