Dynamische merkidentiteit voor UP! 
Merk identiteit + Brand Story + Visuele identiteit + Mindsetfilm + Branding

De kracht van verwondering
UP! is een innovatief platform van BAM waar klanten, partners en collega’s, denkkracht bundelen om aan integrale oplossingen te werken die gebouwen en gebieden nog beter maken. Aan de hand van een vaste methode en in heldere stappen verbinden ze belanghebbenden. Door nieuwe en bestaande ideeën slim in te zetten, leveren we vindingrijke en baanbrekende dienstverlening voor gezonde, waardevolle leefomgevingen die je wellicht wel ervaart als een klein wonder.

Een merk kan niet op reis zonder paspoort
Als er aan je gevraagd wordt of je een nieuwe identiteit wil ontwikkeling voor een platform van BAM, dan ga je ervoor! And so we did. Samen met een team van BAM werd er binnen een zeer kort tijdsbestek een mooi project geboren. Nadat we merkstrategie voor UP! hadden vertaald naar de positionering, zijn we aan de slag gegaan met de visuele identiteit. Altijd een spannend proces. Een wit vel voor je neus… en maak het maar. Waar te beginnen?

Met een mooie set uitgangspunten onder de arm aan de slag. Kernwaarden, een merkhuis en een Brand Story waar je stil van wordt (echt). Genoeg ingrediënten dus om een het merk op te bouwen. En een ervaring op te maken. Want naast het merk, ontwikkelde we ook een mindset film waar de brand story de basis voor was.

Het merk UP! en zijn vormentaal
Voor de huisstijl van UP! is er een vormentaal ontwikkeld die de dynamiek van onze continue veranderende wereld verbeeld. Het symboliseert de verbinding die UP! legt tussen innovaties, collega’s, partners en klanten. Met deze basiselementen kan een verhaal nog beter verteld worden, zoals de zes (toekomstige)diensten, die ieder hun plek en vorm hebben gekregen. En dat alles binnen één stijl. En terwijl je dit leest groeit de stijl verder, want een merk staat nooit stil en is altijd in beweging, net als onze wereld om ons heen. Ondertussen wordt alles netjes vastgelegd in een Merkpaspoort.

Want niemand kan op reis zonder paspoort, toch?

Stuur gerust een email als je meer wilt weten over de ontwikkeling van dit merk.

Deze post delen?